Har ni tid?

Över isf vill ni vara vänlig att ge mig lite av er tid. Jag hinner inte med mig nuförtiden.
Hur hann jag förut?

Dagarna går numera till att mata byta och se till att själv äta. Vi far en sväng under dagen för att sedan inse att tiden inte räcker till för mer utan vi måste snabbt hem för att återigen mata byta och själv äta!

Vi har kommit till en gräns där vi säger att det är faktiskt ok att bara vara.

Förutom det så har jag under veckan varit själv. Stefan har varit iväg norrut för att jobba.
En natt här hade jag o Melker 15 grader i lgh. Jag har tagit kort (bildbevis finnes)
Det var alltså svinkallt i våran fina men ack så konfliktlagda lgh. Vi har idagarna insett att här kommer vi inte att bo i all evighet!

Jag har kommit i ett hormonfält där jag inte ser verkligheten som den ser ut idag utan låter mig tro att allt är mycket jävligare än var det är!
Tårar kan börja rinna nerför kinden utan att det egentligen är något,utan de bara kommer.
Min sambo som tycker att jag är endå det finaste och bästa som hänt honom är genast där och torkar mina våta kinder. Tack Älskling!

Mina barn alla tre gör mig super lycklig även mitt lilla bonus barn, usch nu blev jag återigen våt om kinderna.

Hoppas dagen fortsätter i samma lyckliga andetag men hoppar över de hormonstinnade sekunderna!






MIna kärlekar!

Lite mera bilder:


Köhns kom från Taihland och sen till oss!
Tuva tecknar bäbis!!!



Sandra kom på besök f Sthlm!



Jimmie kom en stund(22min) ,från Sthlm och lämnade av en härlig fin röd Body,synd bara att det stod Timrå På den !!!!



2 händer som möts...


Kommentarer
Postat av: Bror

Även att du tog tid! Bild vill jag att du lägger ut på Melker i sin fina Timrå body. Och vad menar du med"Synd bara att det stod Timrå på den!!"?! Han är en Landellare och vi älskar Timrå!

2010-03-01 @ 23:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0