Helg!

I lördags så var det skridsko dax för Stefan o Nellie.Det bar av till skridskoplan med Robban &grabbarna.
Sen kom det besök av Hov .

Det blev Lörans fisk soppa och varma frukter med vit choklad på och till det serverades det glass och kaffe.
 Super gott och najs sällskap. Det måste vi göra om.

Tyvärr så slog sig Lilla Selin under ögat. Hon fick ett rejält blått streck strax under ögat...

Söndags förmiddag så kom min lillbästis på besök,Sanna är namnet. Hon hade med sig sina föräldrar, det blev kaffe och bulla,mycket gott!!!

Måndags så tog jag med mig Melker ned till stan för en lunch med Åsa. Vi satt en bra stund på 1891. Det rekommendera jag gladeligen.
EN härlig vår prommis blev det med. Skönt väder med takras och blött på backen!    ÄNTLIGEN !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0