Mycket fika..

Först så ringde Sandra som är hemma förtillfället att vi skulle fika idag. Lunch blev det ist. På BIM . Skit gott och framförallt nyttigt!!
Ni som inte har varit där gå raka vägen dit!!

Sedan som planerat skulle jag träffa lite volley spelare,fd för att vara mer precis. Liten afternoon the blev det på charm. Också himla gott !! Som sagt mycket fika blev det!

Trevligt men slut blev jag efteråt. Depåerna tog som slut!!

Måndags var jag oc^h Åsa på lunch, språkade om allt mellan himmel och jord i över 1h .

Stefan har varit i storstan igen på jobb mån tis. Tråkigt att vara själv men det är ju något jag måste lära mig så här emellanåt.

Till helgen far vi till storatan ihop. Ska bo på hotell och flanera fika surra hålla i handen,bara vara . Det ska jag göra i påsk ? NI ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0